loading...
آموزش ارزدیجیتال
لیلا سلیمانی بازدید : 76 دوشنبه 01 آذر 1400 نظرات (0)

در مقاله قبلی مطالعه ای در مورد آموزش ارز دیجیتال در اردبیل صحبت کردیم و در ادامه مطلب می خواهیم در مورد بهترین دوره ارز دیجیتال در اردبیل چه ویژگی هایی می تواند داشته باشد می خواهیم صحیت کنیم.و سرفصل های دوره را می خواهیم مطرح کنیم:

بهترین دوره ارز دیجیتال دوره ای است که از صفر تا صد مطالب را آموزش دهد تا شما نیاز به کلاس و دنبال آموزش های تکمیلی نباشید که سردرگم شوید و توسط اساتید باتجربه و مجرب تدریس شود و تدریس به گونه ای باشد که همه افراد مبتدی هم در کلاس درک کاملی از آموزش ها را داشته باشند .و آموزش باید به گونه ای نباشد که فقط تئوری تدریس شود و تمام . بلکه باید تلفیقی از تئوری و عملی باشد تا در طی دوره شما کم کم شروع به ترید کنید و در اتمام دوره بتوانید با تحلیل هایی که انجام می دهید مستقل ترید کنید و درآمد دلاری کسب کنید.

از آنجایی که کشش همه افراد برای آموزش یکسان نیست شاید افرادی باشند که بعد از اتمام دوره نیاز به راهنمایی و پشتیبانی داشته باشند که آکادمی تبریز فایننس  در دوره ارز دیجیتال که پیشنهاد ما برای شما عزیزان است 3 ماه بعد از اتمام دوره پشتیانی رایگان دارد و حتی یک ماه می توانید از سیگنال رایگان مجموعه استفاده کنید تا به ترس و استرس ترید غلبه داشته باشید.

به یادداشته باشید آموختن بازار ارز دیجیتال و روش های کسب در آمد از آن یک مهارت است.

حال می خواهیم سرفصل هایی که در طول بهترین دوره ارز دیجیتال در اردبیل برای شما عزیزان آموزش داده می شود را در زیر به حضورتان مطرح کنیم:

تحلیل پرایس اکشن کلاسیک ، تحلیل تکنیکال ، تحلیل فاندامنتال ، ابزار های معاملاتی و کار با اندیکاتور ها ، آموزش ترید با صرافی کوکوین ، اموزش ترید با صرافی بایننس، آموزش نقل و انتقالات ارز ها ،آموزش پروژه های دیفای ،اموزش قراردادهای هوشمند بر مبنای بلاکچین ، آموزش ترید شت کوین ها ،آموزش اسپات و فیوچرز ،آموزش کار و خرید و فروش با nft ها ،آموزش کار با تریدینگ ویو به صورت تخصصی ، حفظ امنیت حساب کاربری ، فریلنسری از ارز های دیجیتال 

این دوره چه کمکی به شما  خواهد کرد؟
این دوره بصورت آنلاین و غیر حضوری می باشد و شما میتوانید در هر مکانی از کلاس بهره ببرید . این دوره به شما کمک خواهد کرد  که به صورت کامل با دنیای جذاب  ارزهای دیجیتال آشنا شوید و روش های درآمداز آن را  را بصورت کامل در این بازار یاد بگیرید و از این طریق سرمایه گذاری و ترید موفقی داشته باشید.
این دوره برای چه افرادی است؟
توصیه ما همیشه برای همه افراد این است که قبل از هرگونه شروع به سرمایه گذاری حتما دوره آموزشی را بگذرانید چرا که بیش از  ۸۰٪ افراد به دلیل عدم دانش و اطلاعات در این زمینه سرمایه گذاری کرده اند و متضرر شده اند .پس آگاهانه و با استفاده از تجربه های بزرگان و اساتید این زمینه در این راه قدم بگذاریم .

لیلا سلیمانی بازدید : 96 شنبه 22 آبان 1400 نظرات (0)

ارز دیجیتال از آنجایی که شهرت جهانی پیدا کرده است . در ایران هم طرفداران زیادی پیدا کرده است .خیلی از مردم ایرانی ازآنجایی که تجربه تلخی را در بورس ایران پشت سر گذاشتند و بعد ناکامی ها بورس به ارز دیجیتال پناه آوردند تا سرمایه از دست رفته خود را جبران کنند.اما

چرا خیلی از آنها در همین بازارها هم متضرر می شوند؟

باید به شما بگویم که قبل از ورود به هر بازاری باید آن را درک کنید ورود به هر بازار مالی نیاز به تخصص و تجربه کافی دارد . باید نقطه خرید و فروش ارز به عبارتی موقعیت و زمان خرید و فروش را بدانید و آموزش ببینید در غیر اینصورت شانس شما برای بدست آوردن سود صفر خواهد بود حال شاید شانسی به این قضیه نگا کنید که برای میلیون ها نفر شاید یک نفر یک بار این قضیه برایش اتفاق بیافتد.و باید بگویم که نوسانات قیمتی در ارز دیجیتال نسبت به بورس خیلی زیاد است . یعنی یک اشتباه می تواند کل سرمایه شما را به باد دهد.

و همچنین باید بدانید ارز های دیجیتال با وجود پتانسیل بالای سوددهی هیچکس را یک شبه پولدار نمی کند و برای اینکه در این زمینه موفق شوید و بتوانید ترید کنید و کسب درآمد کنید باید آموزش ببینید.که در این زمینه دوره های غیرحضوری و حضوری در همه شهرها که جامعترین آموزش دوره ارز دیجیتال را برگزار می کنند و پیشنهاد ما به شما مجموعه تبریزفایننس می باشد و از بهترین های ارز دیجیتال می باشد.تبریز فایننس در همه شهرها آموزش غیرحضوری برگزار می کند و خبر خوب برای همشهریان قم که  آکادمی تبریز فایننس با عنوان جامعترین آموزش دوره ارز دیجیتال در قم را نیز برای افراد قمی به لیست شهرهای آموزش خود اضافه کرده است .

رکن اصلی شرکت در دوره ارز دیجیتال در قم ترید اصولی بعد از اتمام دوره است . ترید اصولی به این معنی است که به جای از دست دادن پول با استفاده از ابزار ها و اندیکاتور و تحلیل ها سرمایه خود را افزایش دهد .

در حوزه آموزش ارز دیجیتال پکیج ها و مجموعه های زیادی هستند که این دوره را برگزار می کنند اما آیا همه آنها جامع و کامل هستند؟

یک دوره جامع و کامل باید این شرایط را داشته باشند؟

 جامعترین آموزش دوره ارز دیجیتال باید صفر تا صد مظالب را علاوه بر تئوری ، عملی هم آموزش دهد و در طول دوره کم کم بتوانید شروع کنید و در اتمام دوره بتوانید مستقل ترید کنید . و نیازی نباشد که افراد به آموزش های دیگر پناه ببرد و باعث سردرگمیتان شود .همچنین دوره ها باید پشتیبانی و مشاوره داشته باشد تا در صورت نیاز بتوانید راهنمایی بگبربد . همه این موارد را آکادمی تبریز فایننس در دوره آموزش ارز دیجیتال خود دارد و برای اطلاعات بیشتر می توانید وارد سایت شوید و قبل از ثبت نام و شروع دوره کاملا مشاوره شوید و راهنمایی بگیرید.

افراد به دو صورت می توانند در دوره ها شرکت کنند؟

1)به صورت حضوری در تبریز 

2)می توانید بدون گذراندن وقت خود در راه مسیر رفت و برگشت و صرف انرژی راحت به صورت غیر حضوری از این دوره ها بهره ببرید.

لیلا سلیمانی بازدید : 39 شنبه 22 آبان 1400 نظرات (0)

امروزه  سرمایه گذاری در ارز دیجیتال شهرت جهانی پیدا کرده است اما آیا موفق می شوند و سرمایه خود را چند برابر می کنند؟ در جواب باید بگویم نه . افرادی که بدون اطلاعات به صورت دیمی سرمایه گذاری می کنند مسلما علاوه بر اینکه به سود نخواهد رسید متضرر هم خواهد شد . راه چاره چیست؟

بهترین و مهمترین راه و در عین حال مطمئن ترین راه قبل از ورود به بازار رمز ارز ها شرکت در کاملترین آموزش دوره ارز دیجیتال است که در این کلاس ها از صفر تا صد ارز دیجیتال را آموزش ببیند و در کم کم در این مسیر قدم بردارد در غیر اینصورت نتیجه برعکسی خواهد گرفت.

امروزه یکی از بازارهای جذاب برای سرمایه گذاری که سرمایه گذاران سودهای دلاری از آن کسب می کنند ارز های دیجیتال است .

این بازار به علت تورم و قیمت دلار که رو به افزایش است فرصت خوبی است که از این بازار سودهای خوبی بدست آورید.

ارز های دیجیتال ماهیت فیزیکی ندارند و بر اساس ماهیت الکترونیکی می باشد و این ارز ها انواع مختلفی دارند.به علت عدم وجود واسطه و خرید و فروش راحت و جهانی بودن و سود بالای آن افراد به این سمت گرایش پیدا کرده اند.

حال چگونه بهترین دوره ارز دیجیتال را شناسایی کنیم تا بتوانیم بهترین نتیجه را بگیریم و در حین آموزش شروع کنیم و بعد از پایان دوره مستقل ترید کنیم و به در آمد دلاری برسیم؟

  • با توجه به پیچیده بودن مطالب دوره آموزشی باید طوری باشد که از صفر تا صد آموزش کاملا تدریس شود تا نیازی به کلاس های آموزشی دیگر نشود که باعث سردرگمی کارآموز شود.
  • کلاس ها باید هم تدوری و هم عملی باشد که از تجارب اساتید مهارت کسب کنید.
  • از آنجایی که افراد به امید و هدف افزایش سرمایه در این کلاس ها شرکت می کنند . باید کلاس ها کاملا کاربردی باشد و بیشتر به حاشیه کشیده نشود و به مطالب مهم بیشتر پرداخته شود که در عمل لازممان خواهد شد.
  • با توجه به رشد روزافزون این بازار به کاملترین آموزش دوره ارز دیجیتال و نیاز به پشتیبان و مشاور خواهد بود . و بهترین دوره ارز دیجیتال ، دوره ای خواهد بود که به صورت حضوری و غیر حضوری راهنمای شما در هر لحظه و زمان مورد نیاز شما باشد و پشتیبانی خوبی داشته باشد و بتوانید مشاوره بگیرید.

یکی از مجموعه های برگزار کننده کاملترین آموزش دوره ارز دیجیتال که همه موارد بالا را دارد و یک ماه پس از اتمام دوره سیگنال دهی رایگان هم دارند مجموعه تبریز فایننس است که در هر جای ایران که باشید به صورت حضوری و غیرحضوری کلاس ها برگزار می شوند می توانید شرکت کنید .

سرفصل های کاملترین دوره آموزشی ارز دیجیتال :

تحلیل کلاسیک پرایس اکشن - تحلیل فاندامنتال- تحلیل تکنیکال-آموزش کار با اندیکاتورها و ابزارهای تریدری و معاملاتی-آموزش صرافی بایننس و صرافی کوکوین-آموزش خرید و فروش شت کوین ها -آموزش قراردادهای هوشمند -آموزش نقل و انتقالات ارزها -آموزش پروژه های دیفای-آموزش بخش های اسپات و فیوچرز - آموزش تخصصی کار با تریدینگ ویو -کار با NFT ها و ترید روی آن ها -کار فریلنسرینگ در زمینه ارز های دیجیتال - آموزش امنیتی از حساب کاربری تان  

 

لیلا سلیمانی بازدید : 47 یکشنبه 09 آبان 1400 نظرات (0)

توصیه می کنم مقاله آنچه قبل از ورود برای سرمایه گذاری در ارز های دیجیتال باید بدانید را مطالعه کنید .

در این مقاله می خواهیم به آموزش برخی اصطلاحات رسمی و عامیانه ارز دیجیتال  بپردازیم:

با پیشرفت روز افزون علم پول الکترونیکی جایگزین پول نقد شد و همه به جای نگه داشتن پول در جیب های خود در حساب بانکی خود نگه میدارند . و این برای انجام معاملات سرعت و راحتی را برای افراد در پی داشت که به سرعت جایگزین آن شد.

آشنایی با ارز دیجیتال

کریپتو کارنسی یا رمز ارز به معنای عام همان ارز دیجیتال نوعی از ارز دیجیتال می باشد که بر اثر پیشرفت علم رمزنگاری شده است .ارز های دیجیتال از آنجایی که غیر متمرکز است و کنترلی از طرف هیچ نهاد و سازمانی نیست .

ریشه شکل گیری ارز های دیجیتال با حل دو مسئله بود . اعتماد به شخص ثالث و دوبار خرج کردن .

اینجا بود که به عنوان ارز دیجیتال ، بیت کوین هر دو این مشکل را حل کرد و افراد مجبور به اعتماد به بانک ها و موسسات دیگر نشدند .

نتیجه این شد که پول الکترونیکی تحت عنوان ارز دیجیتال یا همان رمز ارز ساخته شد و به سرعت پیشرفت و رواج پیدا کرد.

معرفی بیت کوین

گفتیم که اولین ارز دیجیتال به وجود آمده با نام بیت کوین بود و اولین توسط فردی به نام ساتوشی ناکاموتو طراحی شده بود.

بیت کوین هم از آنجایی که یک ارز دیجیتال می باشد غیر متمرکز است .یعنی  ارسال و دریافت آن بدون شخص ثالث و واسطه ای مثل بانک توسط شبکه بلاک چین انجام می شود.

طراحی و ساخت بیت کوین توسط این فرد فقط بیست و یک میلیون واحد بود که در طول زمان به یک دارایی باورنکردنی و نایاب تبدیل شده است.

به گونه ای این فرایند طراحی شده است که هر 4 سال یکبار برای کنترل تورم هاوینگ می شوند.به این صورت که پاداش ماینرها برای اضافه کردن یک بیت کوین به بلاک چین به نصف کاهش می یابد . و این کاهش باعث کم شدن تولید بیت کوین می شود.که با کاهش عرضه باعث افزایش قیمت بیت کوین در طول زمان می شود.

معرفی کیف پول ارز دیجیتال 

برعکس کیف پول واقعی پول فیزیکی داخل آن قرار می دهیم . در کیف پول ارز دیجیتال ،پول فیزیکی قرار داده نمی شود  . این کیف پول ها یک آدرس منحصر به فرد دارند مثل یک شماره کارت بانکی برای دریافت و ارسال پول عمل می کند .این کیف پول ها اکثرا رایگان اند البته انواع مختلفی دارند.

این کیف پول ها به صورت سخت افزاری و نرم افزاری می باشد . سخت افزاری مثل کیف پول لجر و لجرنانو اس و برای افزادی که امنیت دارایی شان مهم است اولویت دارد و از تعداد زیادی توکن پشتیبانی می کند .اما در کیف پول های نرم افزاری سهولت استفاده و دسترسی آزاد و راحت و تحت وب مد نظر می باشد.

انواع کیف پول های نرم افزاری رایگان :

 تراست ولت، الکترام،اتومیک ولت و متامسک

 

معنی و مفهوم ماینینگ ارز دیجیتال 

به حل مسائل پیچیده ریاضی و محاسباتی توسط سخت افزارهای کامپیوتر ماینینگ گفته می شود. مسلما مزد بیشتر از آن کسانی خواهد بود که مسائل پیچیده بیشتری را حل کنند .و از آن جایی که با پیشرفت علم مسائل ریاضی سخت تر و پیچیده تر می شود ماینینگ نیز سخت تر می شود و باید به فکر تهیه سخت افزار های جدیدتر و بروز تر باشید.

امنیت ارز های دیجیتال 

از مزیت های فوق العاده ارز دیجیتال که بر پایه بلاک چین است غیرمتمرکز بودن را یادآور شدیم . اما نامتمرکز بودن در زمان مشکلات امنیتی یک تهدید جدی خواهد بود. برای پیشگیری از این مشکل می توانید با صرافی های معتبر کار کنید و رمز بازیابی خود را در اختیار هیچ کس قرار ندهید .

مقدار سرمایه اولیه مورد نیاز برای ورود به ارز دیجیتال

از آنجایی که ارز دیجیتال می تواند افراد را پولدار کند بعضی از افراد را نیز می تواند یک شبه به خاک سیاه بنشاند .

بهتر است اولا دارایی های فیزیکی خود از جمله ملک و ماشین و ... خود را در این راه پرریسک قرار ندهید .

دوما با شرکت در دوره ارز دیجیتال با اطلاعات کافی به قدم به این راه بگذارید تا علاوه بر اینکه ریسک خود را کمتر میکنید می توانید مستقل ترید کنید و برای خود درآمد داشته باشید وگرنه با جو گیری و حرف ها و پیشنهاد های افراد ناشی نتیجه غیر این خواهد شد .شما در هر کجای ایران که باشید آکادمی تبریز فایننس کمک راه شما در این مسیر می باشد.

برای آشنایی بیشتر با برخی کلمات به این لینک هم می توانید مراجعه و مطالعه کنید.

 

 

 

لیلا سلیمانی بازدید : 40 سه شنبه 30 شهریور 1400 نظرات (0)

پرایس اکشن چیست؟

پرایس اکشن تکنیک تحلیل بازار در ارزهای دیجیتال و فارکس است

پرایس اکشن و استراتژی‌های بوجود آمده از آن، بوسیله بسیاری از معامله‌گران علاقه‌مند به تحلیل‌های کوتاه مدت، استفاده می شود.

 پرایس اکشن روشی است که برای تحلیل نوسانات ابتدایی قیمت بکار می‌رود. 

سیگنال‌های  تولید شده توسط پرایس اکشن قابل اعتماد هستند و در معامله ، الزامی به استفاده از اندیکاتورها نمی باشد.

 در واقع استفاده از پرایس اکشن نوعی تحلیل تکنیکال است زیرا جنبه‌های بنیادی سهام را در نظر نمی گیرد و الویت را به تاریخچه قیمتی آن می‌دهد.

این روش در بازارهایی با نقدینگی و نوسانات بالا قابل مشاهده است اما در واقع هر چیزی که در بازار آزاد خرید و فروش می‌شود یک پرایس اکشن ایجاد می‌کند.

 

 پرایس اکشن به صورت مفاهیم تریدری، به معنی استفاده بهینه از نوسانات قیمت است.

برای آشنایی با یکی از معتبرترین  در حوزه بازار های مالی ودوره ارزهای دیجیتال و پرایس اکشن نوین در این زمینه روی لینک کلیک کنید تا بیشتر آشنا شوید.

 

لیلا سلیمانی بازدید : 50 دوشنبه 29 شهریور 1400 نظرات (0)

در مورد کیف پول ، کیف پول سرد ،کیف پول گرم چیست . بیشتر بدانیم!!!!

وقتی شما ارزدیجیتال خریداری می کنید،مسلما باید محلی امن برای نگهداری آن داشته باشید چون دیگر بانکی برای نگهداری پول شما وجود ندارد.برای اینکار از کیف پول الکترونیکی که اصطلاحا والت گفته می شود استفاده می کنید.

ارزهای رمزنگاری شده به صورت سخت افزاری و نرم افزاری ذخیره می شوند.

اول باید یک کیف پول سخت افزاری با امنیت بیشتر تهیه کنید و به یک سیستم که به اینترنت وصل می باشد با کابل usb وصل نماِیید .

رمز وارد می کنید و این رمز حتما باید در جایی یادداشت کنید و به خاطر داشته باشید چون در صورت فراموشی به معنی از دست دادن رمز ارزهایتان می باشد.

از عبارت 24 کلمه ای که برای بازیابی رمز نیاز می شود بک آپ بگیرید.

برنامه ledger را نصب کنید تا به شروع استفاده از کیف پولتان دسترسی پیدا کنید.

حال شما یک کیف پول ایمن دارید که تا الان گزارشی از هک شدن و سرقت اعلام نشده است.

اما برای مراقبت بیشتر از گاوصندوق می توانید استفاده کنید.

اگر شما هم به مباحث  ارزدیجیتال علاقه بیشتری دارید می توانید به سایت tabrizfinance.com   مراجعه کنید و با آموزش دوره های جامع آکادمی تبریز فایننس اطلاعات خود را تکمیل کنید. 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 6
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 13
  • بازدید ماه : 42
  • بازدید سال : 262
  • بازدید کلی : 853